010509






En valborg utan eld!
Världens jävla vandring.
Först; Longholmen:
Jag och ebba försöker hitta oss till Longholmen, Minna dissar oss. Vi möter Kaki o Carro o co.
Ebba och jag sätter oss vid Sara o hennes polare o dricker vin.
Sen skall vi försöka hitta Lisa för att grilla. Det tar ca en timme innan vi hittar henne någonstans på något berg någonstans.
Sen; Tanto.
Vi går till tanto för longholmen var tråkigt.
Nikko fäller nästan omkull mig o får mig att vilja spy. Njet.
Efter Tanto; där var det tråkigt, alla poliser var där o hällde ut nåns dricka (?)
vi går till Vitabergs någonting:
Vi möter Hanna o hennes polare Agust, Chaun (?) o nåra fler. Vi står där ett tag, och jag o hanna överdosar kofein piller. Det var kul!
Världens jävla vandrings kväll. Mycket frisk luft var det iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, JAAA! Kan inte du ladda upp alla cp-bilder på mig? (:

2009-05-02 @ 15:44:43
Postat av: Karin

Hej! Vad tycker du om min dagens outfit?:)

P.S Kolla gärna in mina modellbilder!=)

2009-05-02 @ 15:52:38
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0