GLUCK dans i de saligas ängder


Jag vill ut ur landet nu nu nu. Leva i London, bo i paris, jobba i Chicago... Jag vill resa och vara social. Jag vill träffa nya människor och se nya städer. Jag vill flytta hemifrån och ta studenten. vem är på? Jag är spyr på skolan, och vill bli 60 år. Bo i ett litet hus utanför London, med massor av löv...blommor... fåglar... små bänkar i trädgården med blå/vit randiga kuddfodral... handla mat i utomhusstånd... ha katter... massor av barnbarn... ett helt rum fyllt med böcker... en brasa... :)
(Hedman jag har stora nyheter för dig...;) )

Kommentarer
Postat av: Sooofia

Jag håller med vallie :/ usch på skolan! <3

2009-04-19 @ 18:22:41
URL: http://sayitloud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0