It's alright ma, I'm only bleeding.

Kul kväll igår! Heddis o co lämnade oss så jag o Lina hängde kvar ett tag hos Theo o Nikko o nåra fler. Jag har pissont i halsen alldeles för mycket rök.
pluggat matte hela morgonen på balkongen o solat lite i humlegården med brorsan o Wille! Störtskön.t
eller som hedda skulle säga. Det rockar fett!
Hedda: Jag vill ha kooorv jag vill ha koorv korv korv korv.
Syrran: Skaffa pojkvän då.
hahaha ja dör så roligt! :) Heddis är så söt.
Så glad man blir av soligt väder! Äntligen är det vår! Fridis är så rolig, hon är lusen i en wet garden. möhö! Nej nu skall jag inte sitta o babla om saker ingen fattar. Här, jag langar nåra bilder.





photograf: valerie (me)
place: Kungsträgården.


Kommentarer
Postat av: Minnali

L-O-V-E-L-Y!

2009-04-29 @ 22:47:37
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0