Shit

Asså allt går fan nerför nu. Fuck. Fuck. Fuck. Känner mg som världens grinigaste människa, men vem fan bryr sig? Alla har fan sina dåliga och bra stunder. Detta är definitivt ett av mina dåliga.
Jag blir så jävla arg, att gång på gång så skall människor kritisera mig. Speciellt så blir man kritiserad av ens bästa vän framför ögonen på en. Tack för den du!
Inte nog att min cp mattelärare skriker ut mig inför hela jävla fucking klassen 3 ggr , när alla andra sitter o pratar. men nej visst det är ju mitt fel såklart. Fuck att min kusin har konfirmation (ganska skönt för då får jag äntligen åka hem till tyskland igen) o min mamma kommer d a m p a för att ja inte har nåra fina kläder som vanligt.
Fuck my duck att jag känner mig så jävla nedstämd och ensam. jag vill ha pappa här som sitter o skrattar med mig. Jag har lust att slå ner hela mitt jävla fucking rum. o spruta bajs över väggarna. öhöhö ja orkar itne............

ursäkta för mitt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0