och ja, man ska inte behövas skämmas

Ok nu äre fan lite uppgradering som gäller. Jag orkar inte ta bort, och jag orkar inte ladda upp. Fast nej nu ska ja fanemig ladda upp lite igen. Bara för att vissa är söta nog o läser :)
Jag kom o tänka på en grej för ett tag sen... alltid alltid så äre alltid mega rumpa o stora tuttar som gäller. Och jag vet att de flästa pojkarna tänder på de.
Jag har alltid vetat att jag aldrig någonsin kommer komma in i den kategorin, stort ass o big tutts.
De va efter en film jag såg, tror den heter Försoning, men Keira Knightley som är typ världens vackraste kvinna enlig mig? Att man kan va feeeeeet snygg utan tuttar o rompa. O eftersom min kropp e rätt lik Keiras kropp,
typ lång o extremt platt. Så ska ja fanemig inte skämmas över den!
Det är fan snyggt o vara kvinnligt platt! Voila. Detta har ja aldrig vågat säga till nån, förutom till bella för hon o ja prata om de för nån vecka sen!

Puh.


Kommentarer
Postat av: hedda

min kvinna!

du absolut ska inte skämmas över din kropp!

ingen ska göra det!

det finns allt negativa OCH positiva saker på ens egen kropp. det är att finna det positiva för då har man iaffall något man tycker om!

pusspårej

2009-08-26 @ 18:02:21
URL: http://hawaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0