trouville-deuville

Funderar på att radera denna lilla blogg och göra en egen fotografi hemsida istället...
men först lite bilder från Trouville, Normandi i Frankrike.
mitt rum i Trouville. Min utsikt var så fin!! Stranden i Trouville, solnedgång och hundra och tusen musslor!
Min vackra utsikt över hustaken från mitt rum!
 Vackra hus vid stranden.
Karuseller överallt!
Om ni ser filmen Coco before Chanel. Så ser man att de har spelat in på samma ställe där jag va i Deuville. Det hängde bilder på Coco Chanel från typ 40 talet på husen. Älskar Coco Chanels mode <3 Simpelt men klassiskt.

Kommentarer
Postat av: jaaazz

sv: hehe,taaack :)det finns ett gratis programm som heter photofiltre och där finns en effekt som heter old photography ^^ jag hade dock gjort om bilderna till sepia först innan jag använde den effekten. Resten av redigeringen gjorde jag på PhotoScape, det programmet har effekter som antique photo och sånt, ashäftigt :D

PUSS

2009-08-18 @ 13:04:15
URL: http://chagrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0