En liten ego kick!

1.Vilket är ditt mellan namn? Louise
2. Vilken tid gick du upp i morse? 10.30 typ hihi
3. Är du i ett förhållande nu? njet!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
5. Får man fråga varför det tog slut? vem pratar vi om nu?
6. Har du haft ett seriöst förhållande? Nja... halvt sådär
7. Vem vet mest om dig? Hedman tror jag?
9. Vad gör du på fredagskvällar? busar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Aaahh der hät är så svårt... kan det vara... Darjeling Express? The wid and the whale? The Dreamers? Ingenstans i Afrika? Massa okända kulturella filmer, ingen människa har sett typ.
11. Är du oskuld? no sir!
12. Har du någonsin varit full? mihi :)
13. Har du testat droger? mihi :)
14. Om ja, när?
Senast var i... förrigår med Vanessa o nåra höga pojkar. Sen har de hänt ett två gånger innan.
15. Röker du? mihi :) men inte så ofta
16. Om ja, när? Whats up with these questions? Igår vid havet. Men jag gillar inga cigg så jag tog bara ett bloss igår.
17. Snusar du? mihi :).. nej ok de gör jag faktiskt inte,., har hänt en eller två gånger^..
18. Saknar du någon just nu? jope!
19. Hur mår du idag? lite gasigt hahah om nån fattar. men jorå de går bra!
20. Hur många tabletter tar du dagligen? tror inte på mediciner!
21. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var i Tyskland o skötte om mormors grav.
22. Bästa minnet från sommaren? uaaah.... kan det vara Paris? Eller Gotland...kan det vara nu i Åhus med Vanessa? Eller kan det vara... eller v'änta... den här sommaren eller förra sommaren? :S
23. Senaste landet du besökte bortsett från sverige?FRANKIKE ;:)
24. När var du där? typ 1 månad sen :)
25. Är du rasist? haha iasåfall skulle jag typ..snacka illa om mig själv antar jag!
26. Har du helt svenskt ursprung? nope
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Deutschland, England, Frankrike, Österrike o Sverige hahah (Egentligen 50%tysk 50%svensk)
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer? haha alla jag känner har typ utländsk ursprung ?
27. Ser du fram emot någonting just nu?jepp utomhus bio med HEDDIS
28. Sköter du skolan? yes I do!
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Sämre än förtjänat. Blev pissigt besviken.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
31. Vilket ämne var det? typ...de flesta...
32. Har du fått IG på ett prov? hahah mitt första och enda i ett franska prov...*
33. Har du spelat/spelar du i ett band? hihi no
34. Anser du dig vara intelligent? ja e fett smart NÄR jag vill vara smart! :P
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? när man var barn, utan fördommar, ha kul o leka möhö vill tillbaka!
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? yepp!
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? jepp! Otrolig onödig, endast för uppmärksamhet?
39. Har du haft sömnproblem? jag sover som en stock! För 1 ½ år sedan vad jag med om en nära flygolycka då vi var tvungna att nödlanda, för vi hamnade i oväder. Jag sov och märkte ingenting!
40. Hur ofta gråter du? Jag har svårt att gråta. Jag har inte gråtit sedan... i juni!
41. Vad gör du när du mår dåligt? Jag glädjer mig över att jag äntligen lyckas att gråta, och vill itne sluta.
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Jag har svårt att prata med människor om mina känslor.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? haha kanske...
44. Vilken klass går du i nu? Sam/media/journalistik åk 2 (ska börja i 2an)
45. Vilken skola? Nacka Gymnasium
46. Har du varit otrogen någon gång? nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? nej
48. Är du stolt över dig själv? jag är extremt stålt över mig själv, om inte tvingar jag mig till att vara stålt för jag får försöka handskas att överleva med mig själv ett slag!
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag inte skäms över den jag är... och att jag vågade bli mig själv igen.
50. Det semsta med dig själv?  Att jag inte vågar säga ifrån, men det ska de fanemig bli ändring på!
50. Vad får du ofta komplimanger för? Typ.. mitt ansikte och för att jag är så "smal"
51. Har du lätt att få folk att skratta? jag älskar att få människor att le :)
52. Cider eller öl? VI TYSKAR ÄLSKAR ÖL!
53. Har du några talanger? det har väl alla... :)
54. Vet du om någon är kär i dig? just nu...? Jepp :P 2 faktiskt för att skryta:P
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Min bror är den största förbilden jag har!
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Har du mitt tyska nummer? Ring mig då där nu :) "
57. Hur lång är du? 1.74
58. Hur mycket väger du? runt 50.
59. Vilken storlek har du på kläderna? S oftast :) asså haha vem bryr sig?
60. Vem litar du på till 100%? Jag litar på... mina vänner! O min far!


OK måste bara få skriva ut mig lite. "Den där 60 frågor om dig själv grejen¨" gör man bara för att skryta med om hur många saker man har gjort o lalal... sånt trams. Men jag gör det mest nu för att jag ska kolla tillbaka om några månader o se vad jag skrev. Fast vafan...who am I kidding? Glöm skiten jag skrev ovanför.
NU är det så att jag vill att all den här jävla fucking stelheten hos ungdomar o vuxna ska försvinna. Vem fan har bestämt att när man är vuxen får man inte umgås med barn? Leka vattenkrig med barn? Vi alla har varit barn i början av våra liv, och om inte vår barndom så skulle vi inte stå här idag! Så jag dampar på alla äcklioga rykten som FORTFARANDE står i tidnignen om MIchael Jacksons liv om hur han va "pedofil" o massa sån jävla trams. Varför måste vi vuxna leva i en värld i stelhet, då man måste sitta o dricka vin o prata om politik? Varför går man itne bara ut o ha kul?
Varför har man inte bara vattenkrig?
Och lär sig att älska alla sorts människor?
Varför?
Varför?'Varför?
Vi gör en förändring tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0