2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte till ett nytt land ensam för att träffa släktingar jag aldrig har träffat förut! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag kommer fan inte ihåg mina nyårslöften xD ska skriva upp de iår!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? hummm no!

4. Dog någon som stod dig nära? thank god no!

5. Vilka länder besökte du? Tyskland 2 ggr(Rügen, Bremen, Düsseldorf), USA (NYC), Frankrike (Paris), Tjeckien (Prag)...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jag är nöjd med vad jag har gjort :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Halloween 30.11.09

8. Vad var din största framgång 2009? När jag sålde 8a kökstolar på en kväll mwahaha

9. Största misstaget? Jag är okänslig och stöter bort de som kommer mig för nära...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har haft halsfluss och min hormon grej (som ska opereras snart)

11. Bästa köpet? Hummmm typ... min afrikanska reslåda som jag köpte i en loppmarknad i Brooklyn.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Paris!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lärde känna massa fina människor närmare!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Afrikansk musik (haha)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket mycket mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit snällare mot mina föräldrar...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skämt ut mig mindre :)

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med min bror och föräldrar :) Vi va i Tyska kyrkan och mötte massa vänner :)

19. Blev du kär i år? no...:/ eller kanske lite halvt.

20. Favoritprogram på TV? FRIENDS, skins, desperate housewifes typ :D

21. Bästa boken du läste i år? Nyckel till livet triologin, En blomma i Afrikas öknen.

22. Största musikaliska upptäckten? Naturlig musik, naturliga instrument! Naturens melodier :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig typ inget :) Jag har allt jag behöver, allt som gör mig glad :)

25. Något du önskade dig men inte fick? njet :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var i Paris med mina sysslingar och vi satt i ett café mittemot Chanels fd lägenhet :) det va niiiiice!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Leva friare och inte skämmas över mig själv!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
ha ha ha typ kläderna som dom i FRIENDS har i de första säsongerna dvs 90 tal, stora tröjor osv.

29. Vad fick dig att må bra? Hedda (räddaren i nöden), Vanessa, Vik, Pappa.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kvinna Keira Knightley. Man - Mickael Nyqvist HAHA, och modellen i skolan......mrwwmm!


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA <3
HAPPY NEW YEARS EVERYONE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0