bror <3

Detta händer när jag kommer hem:
Jag kommer hem, plockar undan typ 10 vinglas som står på bordet, min brors kompisar var hemma o söp.
Jag hör:
-heeaaaajjj valaliliiieee!!
Jag går och kollar och ser min bror alldeles vit i ansiktet vingla i hallen. Jag säger herregud vafan har hänt?!?!
Jonathan kommer in efter och säger att Felix har spytt 3 gånger och behöver lite hjälp o sova!
Jag försöker hjälpa min bror att stå upp.
han säger: valaliiieeee jaggg mpste rööka! vallieee e snälla hjääeäellp miiig!!
Jag ger min bror en stor stor flaska med vatten och jag skäller halvt ut min bror o jonathan o säger åt min bror att han borde åtminstonde ha lite kontroll.
Min bror springer in i badrummet o spyr, jag säger åt honom att lyfta armarna och andas djupt.
Jag blir så rädd, och kan inte sluta kolla på honom, han är som ett litet barn som behöver hjälp.
Min bror <3 Även om ja inte alltid snackar väl om honom så betyder han så mycket för mig!
Han sa till mig: åh vallie jag är glad att du är här hos mig nu!
Och så var ja tvungen o klä av honom och klä på hans pyamas och hjälpa honom spy ut allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

- awh, krya på honom! hoppas det löser sig! tur han har en bra syrra!

2009-12-05 @ 04:17:18
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0