my year, 2009


Januari:

Tyskland; Fira julafton på Rügen med min tyska släkt, nyår med Verena i Bremen, fest hos Elvira 17 år...
Februari:

Min bästa månad i hela året; Åkte till New York City med min Pappa och Felix, firade farmor som blev 75 år, skolan...
Mars:


Party med ormar, party med slagsmålsklubben, håret åkte av; jag blev korthårig, filmmuseum med klassen, dans på balkongen...
April:


Felix studentskiva, Gotland med Verena, Piknik runt om i Stockholm, vååååååår!
Maj:


Fest med Fridfull och co, Flyga över taken i slussen, Tyskland; Antonias konfirmation, min morfar ligger på golvet och spelar harmonica, skylten, fin vår promenad med Lisa :)
Juni:


Felix tar studenten(!!!!), skolavslutning, partyyy, drar till Gotland med Sophia och Hedda!, Åker ensam till Paris och stannar där i två veckor...
Juli:


Åker ensam till Paris i två veckor för att besöka släkt och familj, åker till Normandi och bor i Trouville (<3), Åker til Gotland med far, fyller 17 år!!! :D
Augusti:


Skåne, cyklar fulla i skogen, drar till random partys med skåningar, drar till random partys i Stockholm, Vanessa blir bs, modell bilder, mina och Theos blodiga händer, skinnis, matchmaker, fyllosvin...
Sebtember:

Partys hos Minna, klassåterträff fest, partys at Eldh, munsååååååår...
Oktober:


En skjuten, sjösjuk, pussgalen, onykter sjöman på Halloween, spya here I come (hedman), Absinth och Cannabies vodka=spya, Prag med mamma, massa fåglar och mycket fjant och trams...
November:


I'm too sexy for my shirt, modell för designgymnasiet, bio (stig larsson filmer), flumm med Hedman, flumm med Viktor...
December:


Konsert i Nacka, ta hand om en spyande bror, Felix 20 år, Viktor far till Thailand, Julafton i Sverige, tyska kyrkan och en riktig fin jul <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0