fucking james is fucking james

Fan vad nice med Nice!
Jag har kollat upp allt nu hur mkt det kommer kosta för oss att åka från Nice till Paris en vecka. Sammanlagt med alla biljetter (tåg resan från Nice till Paris + Hostel i Paris + Flygresan Paris-Sthlm) kostar det 283 € vilket är typ ingenting. Sen kostar naturligtvis bussresor och bussbiljett och kläder och mat också, men fannn vad jag längtar.
Min franska klass ska till Nice en vecka och bo där hos fransk familj, veckan efter har vi påsklov så ja o nåra tänkte att de va lika bra o åka till Paris när vi ändå är i Frankrike.
scheisse va skönt! ;D

Jag och Hedman funderar på att åka till Rhodos i Grekland en vecka i sommar! Hur nice vore inte heller det? Fannn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0