ja vill bort


(Min dator funkar nu igen!!!!)
Alla som känner mig vet typ att ja kan vara i en bokaffär en hel dag. Jag älskar böcker. Allt mellan romaner till böcker som handlar om människans psyke och historia böcker. När jag gick i 8an och 9an läste jag ut min historie bok samma vecka jag fick den bara för att ha något att läsa.
Jag har...... massa böcker i mitt rum och läser verkligen hela tiden.
Oftast när jag är ensam eller inte har något att göra brukar jag lägga mig på muren vid Engelbrecks kyrka och läsa under en gatlykta och kolla upp i himlen.
Jag älskar hur man kan stiga in i andras liv. Och fantiserar (vilket jag gör typ 24/7 annars också) om hur människorna var på den tiden o sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0