Känn en doft av rosorna

Jag längtar så. Den 18:e är mitt sista läkarbesök och professorn ska förklara hur operationen kommer gå, vad de ska göra och hur. Jag opereras i januari, så de blir en fin start på året ;) Men wtf ja längtar, slipper alla läkar besöken och sjukhus som jag har gått nu i ett år!
Efter operationen kommer jag antagligen ta 2 tabletter/dag eller ha ett ploster (på ruump skinkan). Eftersom jag har för få hormoner, vilket rubbar min tillväxt och min längd så ska ja få konstgjorda hormoner inbajsade i min kropp. Så det blir nice!
Kommer säkert komma i världens pupertet hurmör efter och vara fett irriterad men de får man aceptera ;) Operationen ska ta max 1 timmer, och jag blir sövd och slipper skolan en dag. yay.


fotograf: okänd.
Ikväll äre konsert som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0