some drama

min dag idag:
Jag sitter i tunnelbanan-läser min braiga bok
Jag sitter på franskan - läser min braiga bok (Petter o Lisa sitter o härmar o retar mig :O hihi skoja:) )
Jag sitter i snön - läser min braiga bok
Jag sitter i konserten - läser min braiga bok
Jag ska sitta i min säng - läsa min braiga bok.
MIN BOK E SÅ JÄVLA JÄVLA BRA! o jag vill aldrig sluta läsa den! mhmmmm.

Jag älskar vintern, o ja älskar kylan, o ja älskar snön. SÅ fint! Jag och PH skulle till sickla o fan ph såg ut som en jävla gammal dam som snubblar o faller. Jag ser ut som ett fruset barn som går med min jävla ryggsäck o snö i ögonfransarna xD lool!
Heddis va bra som vanligt! Sjöng fett fint, o ja blir alltid så stålt att människan som står där uppe o sjunger för 50+ människor är min bästa vän! Så stolt, så stolt.
Nu blire av, i mars då sjutton drar ja o nåra till Paris! Wihhu!! fan va nice ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Jag sitter i snön - läser min braiga bok", haha i snön? Det finns en gräns, Val :P Btw, kolla in Silent night - Pricilla Ahn, på min bloggi!

2009-12-18 @ 16:15:27
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0