wild wild horses

Dagen idag(till mig själv så att ja inte glömmer):
Ska ut o köpa julklapp till min bror med pappa!
Handla mat (ska göra mina julklappar till f&f)
Handla julgran med far.
Handla julklapp till mami med papa!
Klä julgranen
Göra maten mhmmmm choklad tryfflar med rom <3
leta på lite resor till paris o nice
julpynta (heter det så?) lägenheten!
Städa mitt rum mihi
ut o fota lite maybe
ringa nåra små korta samtal! hihi
Deppa över att vikis är i thailand utan mig :/
Köpa foto papper!
Åka till Pappas jobb o skriva ut bilder? julklapp på fotografier jag har tagit under åren till mamma! (dessa två under är några av de)
Ikväll, gå på bio med min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0