All the young dudes.

Skit seg skoldag idag. Helst vill jag bara lägga mig ner och sova. Läsa en bra bok, istället för skitboken jag läser på engelskan. Visst bra handling, men jävligt seg och svårt språk. Jag längtar som fan tills nästa vecka, först så ska jag bara ladda upp bra musik på mp3:n och då kan ja traska runt på NYC stora gator. Skit skönt!
Eftersom pappa ska spela badminton med bror idag, får jag gå min kvällspromenad själv. Och juste sist men inte minst! Så ni som vill, hjälp min kusin Rasmus med att bli medlem (helt gratis!) i muff (unga moderaterna) och rösta på kusinen Rasmus Törnblom som är en av muffs ordförande. Kontakta mig med mer information om ni vill:)
Musiken gör så att jag vill leva på 70 talet.
 All the young dudes- Mott the hoople.


Model: Hedda
Fotograf: Vallie
Plats: Solna Centrum.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stört bra låt, det där! "Hey you there! With the glasses. I want you. I want you at the front!"

2009-02-17 @ 21:37:06
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0