O papa.

Kom just hem från världens uppfriskandeste promenad med far. Det förvånar mig faktiskt hur lika vi är varandra, hans personlighet och hela han är min största förbild. Det är han som gör mig glad när man mår sämre, det är han som lyser upp ens dag. Han är mitt ljus i mitt liv. Min tvilling. Min bästa vän.
Låter lite kitschit, men what evaa! :P
Inte nog att jag har fått hans utseende, även hans förseningar och skumma funderingar. Nyss tillexempel så när vi gick över en såndär fläkt med galler över, där det kom ut varm luft, fick han en jädrans lust att lägga sig på den och sova utomhus i en storstad. Hur skönt skulle inte det vara?
Och var det inte vi som ville cykla till Skåne. Gå vilse i skogen. Och prata om våra framtidars stora drömmar!
Min far, är en sällsyn människa. Och jag är glad över att det är jag som har fått honom som min bästa vän!

en gammal bild från mig och pappa från våren 2007, när jag gick i 8an. :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit vad lika ni är! Och vad söt du var (och är fortfarande) :D

2009-02-18 @ 18:01:37
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Sophia Andersson

Naaw vad gosigt!!! Värsta underbart att ha en sådan relation med sin far! Hoppas att han har sett det här inlägget så att han vet om det!

2009-03-01 @ 22:40:48
URL: http://mjaof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0