i can feel the sun coming out.

Livet dansar på rosor! Underbar dag idag! Det är konstigt hur mycket vågorna i vattnet slår mot båten? Hade typ 2 timmars håltimme satt o spela kort me folk från klassen, hälsade lite här och var på människor runt om. Och Fridis och Sophia är så söta<3
Für Elise är så vackert...speciellt PH:s remix hahaha! Shit asså! Imorn efter skolan så ska jag PH och Veronika till Myrornas vid gärdet och leta efter ett fint utklädnings plagg (piano, bok, dator?) till en fest nästa vecka. Min och Ph:s samtal är dom bästa!
IV val är klart, så nu behöver ja inte komma tidigare till skolan imorn. Skönt! Nu ska ja fortsätta med min klassiska musik och leta efter vackra cream-pictures.



bilderna kommer från flickr.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är klart man blir stolt :D Jag har ju fostrat dig sen början av detta kärleksdrama ;D hhöhö

Jaaa, very nice ;)

2009-02-18 @ 19:08:40
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Sophia Andersson

Herregud helt underbara bilder!!

2009-03-01 @ 22:37:46
URL: http://mjaof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0