njeet!

Bild från i lördags. Model: HannisBannis, fotograf: Vallie



faan!
asså alltid...jag fattar inte? D:
Jag Idis Maria o Lisa skulle hem som vanligt efter skolan, fullt taggade för neråt backen! Det vi inte hade trott var att den skulle vara så JÄVLA hal, så att tillome människorna som gick om sidan backen ramla o slog sig. men så klart, va vi ju tvungna o skoja lite o halka ner backen vi tre i armkrok. Maria åkte ini ett träd o vi skratta o åkte vidare... Nu komemr det extremt pinsamma, när ïda o ja nästan va nere så kom de såklart VÄRLDENS halaste fläck o så tappa ja min röda termos o såg den rulla ner. Ida o ja typ skrek VÄNTA STANNA STANNA STANNA STANNAA... sen så tappa ja balansen o allt flög från mina händer, min matte bok mina papper min väska min plånbok o straxt efter jag ned på rygg. Ida samtidigt skrattar som fan medans även hon tappar balansen o flyger fram med magen först typ över mig, o så ligger vi två på marken medans alla (minst 20 pers från skolan asså haha) stannar o kollar  på vad fan! vi håller på me? Två killar bakom oss flyger mot oss, o ja hinner precis flytta mig innan dom flyger över oss o landar bredvid oss. Så där låg vi fyra helt jävla chockade o fattar inte vad som har hänt, medans maria ligger på marken o skrattar ihjäl sig. aldrig mer säger jag bara...aldrig mer! hahahah...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahha, det var för jävla kul :D

2009-01-21 @ 20:20:04
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Keena

hahah, önskar jag hade sett de, hade nog pissat på mig av skratt. :D

2009-01-21 @ 22:39:50
URL: http://keenafaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0