Förvirrad....?whot?

haha tro det eller ej, men jag fick en egen liten wisky stad av far och mor för några veckor sedan. :S

Observera gitarrens skugga <3

Ida, Maria och jag kom o prata om hur jävla klumpig jag är. Visst man har alltid klantat till sig här och där, men nu på sista tiden! :O Varje dag, är det alltid något som jag klantar till. Alltid så jädrans förvirrad. Idag tillexempel, när jag o Fridis kom försent till historian, så skulle ja stänga dörren efter mig, den öppnades hela jävla tiden så ja sprang fram o tillbaka genom halva klassrummet tre gånger för att stänga den. I torsdags, is olyckan, i måndags (tror jag det var?) när jag o Ida skulle till skolan med saltsjöbanan, så skulle ja ut då jag tappade ALLA mina böcker precis vid dörrarna, jag fick panik o började slänga ut alla mina papper o mina böcker medans ida stog o gapskratta. Klart man räddar böckerna framför sig själv!:P Sen när jag skulle gå av vid odenplan på väg hem, hände samma sak igen fast denna gång var jag själv, jag va tvungen att sätta mig på marken bland alla männsikor som sprang fram och tillbaka för att plocka upp alla mina saker jag tappade. Sen att jag åkte tre stationer för långt för ja råka slumra till i tunnelbanan, och att efter ett halvår resande til slussen från odenplan varje morgon så går jag fortfarande på fel tunnelbana som åker till helt olik riktning. Jag är inte så dum som jag verkar jag lovar, det är bara det att jag har blivit så jävla trött på sista tiden. Sen ere ju alltid småsaker som att jag går in i dörrar o ramlar över mina egna steg. Nej nu sjutton nu skall jag bli smart igen. Nu ska ja lägga mig i tid o vakna klockan 9 senast imorgon bitti! God kväll mitt herrskap. Hoppas ni får en underbar helg!
Imorgon kommer Lilling o Nea till mig för att baka något fint fint fint till Elvirahoe till hennes födelsedag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0