If you start me up its hard to stop!

Jag Verena och Florian dansade tre kvällar i rad med hans eskimo hundar. Det var kul:D! Alla hoppade upp på en och smutsa ner ens jackor, kissa på ens ben! Slicka i ens ansikte o la tassen på axeln.
kvällen efter drog Verena jag och hennes syster till baren o drack den godaste Körsbär dryck. Helt lagom. Helt fantastiskt skrattsam.
Velvet Underground följde mig hela vägen från Sverige till Tyskland, från Tyskland till Sverige och under tiden saknade jag massor. Jag saknade min bror mina vänner mitt rum o stockholm. Men det var skönt att leva på landet två veckor o gå långa promenader varje dag. En kväll försvann min kamera, nästan som min vögra hand. Som tur hjälpte mig G och vi hittade kameran tillsammans nästa kväll, jag glömde den i biosalongen där man kunde sitta o röka o beställa allt möjligt! Som tur, allt jag beställde va apfelscharle. Synd att det inte finns i Sverige!
 Nu skall jag göra mig i ordning, imorgon skall jag förmodeligen träffa söta Elvira<3
först lite bilder på Tyskland :) (Jag orkar inte redigera)


mer bilder kommer :) god natt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina bilder, Tyskland <3 hehe

2009-01-14 @ 17:41:18
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0