10 sanningar om mig själv. god kväll amsterdam!

  • Jag älskar Maultaschen, godaste tyska rätten någon någon någonsin.
  • Jag sitter och sjunger för mig själv högt i tunnelbanan, orkar inte tänka på hur människor reagerar. Kul för de att höra min vackra röst...not :P
  • Jag läser....4 böcker nu. hihi jag älskar att läsa bra böcker!
  • Jag är halv tyskt, halv svensk, 8 dels fransk, österrikisk... schweizisk...? engelsk och lite mer typ haha:P
  • Jag är helt säker på att jag levde under 2a världskriget, i mitt tidigare liv.
  • Jag älskar att överraska människor. Människor brukar bla klaga över att jag alltid är så full av "överraskningar".
  • Jag har sett varje vänner avsnitt kanske 800 ggr. Jag skämtar inte!
  • Jag ler hela tiden, jag tycker det är kul att le. Även när jag är ledsen ler jag.
  • Jag drömmer om min framtid kanske 50% av dagarna.





Kommentarer
Postat av: hedda

tack.. bilderna är otroligt fina förutom den på min rygg. jag trodde jag skulle se smal ut bakifrån men gör det tydligen inte, inte på bilder iaf...:(..haha plus att finnarna reflektas i solen..usch vad äckligt..ne..nu måste jag träna ännu mer!!

2009-07-15 @ 19:15:10
URL: http://hawaiii.blogg.se/
Postat av: Sophia

Gulle :) Älskar alla bilder!! Förrutom den som är inzoomad på mig :P Jag ska härma dig med 10 saker om migsjälv :) puss piss mjao

2009-07-15 @ 20:42:37
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0