en tid för länge sedan.


Lite sorgligt att se på dessa bilder, eftersom människan som tog de sårade mig så väldigt. Jag är en människa som alltid förlåter och ber om ursäkt, men varför skall man förlåta om vännen har begått samma misstag om och om igen? Är det inte bättre att bara fortsätta med livet utan den vännen, så att man slipper bli ledsen över ingenting. Jag har så svårt att glömma och måste medge att inom vissa lägen så saknar jag den personen. Men jag vet inte vad som är rätt och vad som är fel. Hur många chanser skall en vän få egentligen innan den sårar en så mycket så att man inte längre kan umgås med varandra?
Men bilderna var fina!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du är en så himla vacker människa <3

2009-08-13 @ 18:40:11
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0