lesson 2

Alla borde fan få beröm över att man lever i denna värld.
Såfort man kliver ur dörrtröskeln så omges atmosfären av våld och hemskheter.
Att vi alla äns har tillräckligt med mod, att leva i en värld som denna?
Om vi människor är så modiga, tänk då på de människor som riskerar sitt liv för andra.
De måste vara hjälterna genom tiderna!
Man borde fan få beröm för att man lever i en värld som denna.
Det är fan sjukt hur fort allt kan försvinna, och jag förstår banne mig inte hur man kan leva (beroende om man har fel i huvudet eller inte) med att ha dödat någon. Att se på sina egna händer och veta att dessa har tagit ett liv.
Jag blir alltid så jävla rörd när jag hör om dessa onödiga mord på ungdomar.
Man kan inte föreställa sig hur fort något hemskt kan gå. På en sekund så kan man ligga livlös i trotoarkanten med själen flygande ovanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0