Paris


Kl 18 gäller det! Jag och Farsan ska åka till Centralen o han ska släppa va mig där, ja o Hedman tar bussen till Nynäshamn och möter PH i båten o åkerr r r r till Gotland. Peppad som faan!
Så ni kommer nog inte höra någonting av mig på en dryg vecka! Men ja skriver lite innan jag drar till Paris. ASså jag är piss nervös, fråga mig inte hur ja ska överleva 2 veckor i Paris i en familj ja har typ träffat två gånger i hela mitt liv, och jag vet inte hur ja skall kunna komunicera med de. Men det löser sig:)
Det blir itne så mycket skrivande i sommar, men jag kommer lägga upp bilder då och då! :)
Ha Det Gött nu mina människor! Alla får ha en svinbra sommar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0