uaah ja vet att alla mina blombilder blir lite överdrivna och jag skall sluta fota massa blommor! Men det var en sån fin dag, och min farfar har så många söta sperma ungar <3(grodynglar)



Imorn blir det en studentmottagning o flak och två utspring, på lördag blir det ytteliggare en studentmottagning. aaaah crazy!!
hahah vi såg världens roligaste film idag på naturkunskapen om människans utveckling. Jag och PH skrattade oss till döds när vi såg hamlet maohaialf. nej jag skoja bara.
iaf iaf. jag skriver upp mina sommarplaner så att jag icke glömmer! o lyssnar lite på dylan samtidigt:
12 juni: Skolavslutning
14 juni: Jag och PH
(kanske Hedman) åker till Gotland!
har ff hela veckan i Gotland, ska bli kul o lägenheten för sig själv!
21 eller 22 juni: Kommer hem!
24 juni: Åker själv till Paris två veckor för att hälsa på min släkt.
2 juli: 17 år mahhaha my birthday in Paris!
6 juli: Kommer hem från Paris! Je parle très bien francais? Oui?
7 juli: Jag, pappsen farmor o farfar åker till Gotland!
19 juli: Därifrån far vi vidare till Åhus, skåne.
19-31 juli: Jag och vanessa har kuul!
1-12 (?) augusti: Hedman kommer på besök wihu!
19 augusti: Kanske till Norrland på hippi festival med Maxi, Bella, Darling co.?
25 augusti (?): Skoooola.
hahahaha najs att jag har planerat allt i förväg! :D

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: taack :D detsamma :D

2009-06-06 @ 12:44:42
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0