Min Bästa Vän<3

 När solen tittar fram...
www.hawaiii.blogg.se

New York var UNDERBART! Aldrig i hela mitt liv har jag gått så mycket! 120 000 steg, på pappas stegräknare hahah!
Empire State Building, Ground Zero, Stature of Liberty, Jewish museum, FN-huset, Roseveldt Island, New Jersey, Madison square, 5th, Central Park mm mm mm mm mm. massor av bilder kommer!! Imorn äre skola igen, ska bli kul o träffa alla mina sötnötar <3 jag har saknat alla så så så mycket!! önskar att alla har haft minst lika kul på lovet som jag hade!:)

Kommentarer
Postat av: Sophia Andersson

Vad bra att du har haft kul!!! Har verkligen saknat att få prata med dig!! Ses imorgon i skolan bäbis <3

2009-03-02 @ 20:32:44
URL: http://mjaof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0