Ormmänniskor of montmartres. . .

Ormmänniskor från Monmatre....
fest hos Soffibelle igår, satt och lekte med hennes ormar, Göring, Adolf och Schindeler såå söta! Dansade dvergdans med Rasmus till shut up and swallow, Ph blev lite övervänlig med hunden, och jag gjorde vackra konstverk i snön! På väg hem flummade jag och Ph ända hem till Odenplan, där vi samtalade med några männ som pratade engelska medmig för dom trodde ja va britt pga av mitt namn ;S



Mitt korta korta hår blev alldeles lockigt av fuktigheten.
PH och Max
Dans på tunnelbanan.

Nästa helg blir det förhoppningsvis Davves födelsedagsfest, ska dra dit me jullebulle and ebbis ;) kanske blire katsching förom? <3
SMS Mottaget 22:59:07
Avsändare Davve:
AAAAAA!!!
ÅNGESTTTTTTTTTT :P :P :P :P
AHAHHAAHA ValliE WEISST du, Du bist BÄST!!!
Fan :P GAH!
FanFanfan, :P
hahahhaha vi ses :P
Davve.


what does this mean?

Kommentarer
Postat av: Lisaho

Men Vallie! Ditt hår är ju grymt snyggt när det är så där lockigt! Så borde du ha jämt :)

2009-03-15 @ 11:33:48
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Sophia

Haha jadu det va en skum kväll!! Vill sååå se när jag ligger på hunden xD Haha du måååste skicka dem bilderna xD shit... OCH ditt skosnöre va ju inte ens knutet xD hahah jag märkte inte det.. shit... Älskar ormbilderna! fan vad du posar!! haha Crabhand :D



Puss<3

2009-03-15 @ 21:34:45
URL: http://mjaof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0