Short and Brown.


hahah från och med imorgon eftermiddag, kommer jag ha sådant kort hår som flickan på bilden (verenas kemibok). Fint Fint Fint Fint som faan! Heddis kommer få nöjet att se på hahha :D <3

Idag va vi på skolans modevisning, och alla va så jädrans snygga! Bellibo min lilla model <3 Jag älskade hennes skit skit snygga kläder...o frisyren var dödlig snygg! Jessi, Agnes, Esther o Sofia va skitsnygga de me! Alla gick så jävla bra o såg verkligen ut som modeller! :D Helt klart värt det! :D
Efter så försvann jag, Ph, Fridis o Soffi till Götgatan o drack caffe på waynes (?) innan vi drog till Skavlan, o såg Fredde, Jonas Gardell (ph blev kär) Lykke Li o nåra Dramaten skådespelare. SKit kul o se hur de filmade, plus att mina händer fick 2 blåsor från all handklappning haha!
Skit kul dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sophia Andersson

best day ever!!!

ja jag älskar fan jonas gardell!!

2009-03-05 @ 22:44:40
URL: http://mjaof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0