Århundradets jazz/blues festival. Jag vill på hippie festivaal i sommar <3

hoho hoho jag har världens överraskning på fredag ;)
det kommer bli såå kuk! o Heddis ska till min skola <3 yay!
Här kommer lite flumm bilder på mig o hedda från förra veckan, när vi satt i gamla stan o skrek "Vem Vare som kasta? Vem vare som FUCKING kasta?" till nåra killar som satt bredvid oss. Hum hum...inte så kul för de då. Men jaja, vad gör man inte om man hamnar i sällskap med Heddis? Jo man sitter inte still och småpratar, utan man - Hey mocka floowar vi rockar fett!
bästa vänner för evigt och evigt <3

Kommentarer
Postat av: hedda

hahahahaahah älskar dig alltid<3<3<3

2009-05-27 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0