F u C k

Asså fuck. Asså fuck. Helvette!!
Denna dag var inte alls som jag hade trott mig som den skulle vara. Bajs. Typiskt mig att jag bara skall vräka ur mig saker utan att se mig omkring till vem jag egentligen talar med.
Jag har ingen lust med någonting och är ledsen som en åsna. Ska bara sitta med mina konstverk och måla och sms chatta med Nikko som tydligen är den enda just nu som förstår mig.
Ska bara sitta i min säng o kolla på skins och beundra Cassies fina kläder.

Helvettes jävla skit. Jag känner mig så sviken. Men mest sviken av mig själv

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad bra, då tycker vi lika! Klart man får vara ledsen, annars känns det ju inte lika mycket när man är glad :)

2009-05-29 @ 22:15:30
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0