...favoriter i repris...

Jag hade självutlösaren på, och försökte få en lyckad släng-med-håret bild, den blev rätt så bra.
Bilden är tagen i mitt vardagsrum, där man ser blomman, hästen och höghusen reflekteras i bordet.
Den första riktiga "vår-dagen" när ljuser var så himelsrikt fint och jag var bara tvungen att ta fina bilder!
Denna bild tog jag när jag och V. promenerade längst djurgården och åt lunch på ett fint utomhus caffe. jag fångade flera fåglar på bilder, men denna var nog en av de bästa.
Jag vet inte, men det är något i denna bild jag älskar. Kanske är det, för att det finns så många detaljer, eller hur vattnet virvlar sina egna vägar, eller träden som ramar in hela brunnen?
Bilderna tog jag när jag gick en promenad till kungsträgården, blommorna var så otroligt fina, påminde mig lite om japan.
Denna bild tog jag på hedda när hon satt i bussen påväg till någon fest i Nacka, jag älskar hur solen gömmer sig bakom gardinen och lyser upp hennes hår.
Träden i bakrunden ser ut, som om de vore täckta av kristaller, PH ser ut som en ängel när hennes blonda hår fångar upp solstrålarna.
älskar hur jag fick med dimman, som sträcker sig ut mot land, och omringar huset.
Rasmus, darling ser ut som en lömsk tysk professor...:P
Bilden är tagen i Tyskland. Slottet tillhör min mammas släkt, och vi brukar få hyra en lägenhet i slottet varje vinter. Skit fint!
Även denna bild är från Tyskland. Nån häst i närheten av huset.
Denna bild är nog fortfarande en av mina absolut favoriter. På Rügen där min familj har huset, så ser man fortfarande skillnaderna mellan husen i trakterna. Eftersom Rügen tillhörde tidigare DDR, och suvjetunionen styrde över DDR så står många många hus kvar, fortfarande trasiga efter andra världskriget. Väldigt omodernt, och enkelt. Men det är nog det jag gillar mest hos Tyskland, att det nya fortfarande blandas med det gamla.

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Åh, taack! =)



superfina bilder!

2009-05-06 @ 21:35:45
URL: http://josefiiins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0