Hey you, you with the glasses, I want you! I want you in my front!

Dagen har varit skit najs. Slutade tidigare, för vi slapp franskan (hade franska np igår). Jag råkade fälla Elvira på marken så hennes hår blev dammig..mihi. Jag mötte trevliga människor på bussen, och sist men inte minst, när jag stor o prata med Carro o Ella vid busshållplatsen råkade jag slå värsta smällen på en flicka. Jag skulle förklara en sak, o mina armar flög som sjutton o puff så råkade jag slå en flicka i ansiktet. Pinsamt? sure! Jaja, sånt händer...hoppas hon bara inte fick ont!
Ikväll ska ja göra min specialare, vaniljglass med hackat choklad i och lite lönnsirap o njuta av Desperate Houswifes! Nu skall jag snabbt ta en dusch o packa inför fredag, cause I'm going To Germany!
Fuck jag kom på att vi har np i engelska på torsdag också . Helsiken.
Hedman, om du ser detta ring hem till mig! :) <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0