I'll let you be in my dream, if you'll let me be in yours. i said that.

Jag vill vara 60 år och bo i England eller Frankrike. Jag vill ha en liten liten stuga gjord av sten och bo 20 minuter ifrån London eller Paris. Det skall finnas en skorsten på taket och jag skall ha en katt som heter Mathieu och en hund som heter Hasso.
Det skall finnas ett helt rum i mitt hus, där det bara finns böcker. Böcker jag själv har valt ut, och samlat. Gamla sagor, romantiska böcker, deckare, sorgsna böcker. All slags böcker.
I rummet bredvid skall det finnas en stor öppen brasa med en fin broderad, indianmönstrad matte liggande framför. I hörnet skall det finnas en skön stor skogsgrön fortölj och bredvid den skall det finnas ett runt bord gjort av trä där mina anteckningar ligger.
Jag skall ha en mörkrum i mitt hus, med massa kemikalier och coola saker så att ja kan framkalla mina foton.
Mitt sovrum skall bestå av en stor stor skön säng, väggarna skall vara täckta av vacka blommor och kudd och säng fordralen skall vara Laura Ashleys klassiker, ljus/smuts blå med röda rosor på. Bredvid sängen skall det stå en stor stor pucket med torkade blommor och det skall lukta gott!
Jag skall ha en stor gaderob där jag har fina kläder och tusen fina underkläder. Jag vill ha så mycket...
Min hund och min katt skall vara bästa vänner och sova tillsammans på en stor mjuk kudde.
Jag skall ha miljoner av barn barn och barnbarns barn, och min mann skall sitta på verandan och röka pipa. 

Möhöhö jag vill så mycket, men det tar sådan lång tid.

All I can do is be myself...whoever that is...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0