Livets. Dans.

murrr jag saknar min bäbis Heddis <3
Come Home Come Home to mama!
Asså min förkylning blir bara värre o värre haha! Jag vet att alla älskar när jag tjatar, så här kommer lite mer:
idag ska jag inte göra någonting förutom att sitta o måla o fota slott i hagaparken. Sen skall jag köpa min efterlängtade bok och jag har inga pengar. Men det löser sig på nått vänster.
Jag vill ha pappsen här så vi kan cykla! Min bror är bara tråkig och vill sova hela tiden. Och min mama är inte lika rolig att cykla med. bajs.
Ikväll skall jag o nåra till Tanto så de blir säkert kul. Kom dit! Och ha kul med oss!
Sen så vill jag såklart till Berlin. Nu nu nu nu. Stockholm suger för att det är så jävla litet. Jag vill utforska nya butiker....nya gator.....nya gränder.... och gå på stan utan att man möter på människor man känner.
Fan vad bortskämd jag låter D: nu ska jag sluta grina och äta mina goda maultaschen <3
baj baj :)
såhär glad var jag då, och såhär glad är jag nu.
Fan jag vill gå på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0