Vackra hem vackra hem



bilder från tidningen: Vackre Hjem og Interior.

Jag har blivit helt facinerad av inredning. Jag sitter dag in dag ut, på bussen, i skolan, vid maten om hur jag skall göra om mitt rum. Jag tänkte köra på cream-rosa tapeter (jag gillar inte rosa i vanliga fall, fast det är typ pågränsen till vitt) köpa passande kuddar till mitt fönster, där man kan sitta och kolla ut på träden. Jag var vid Laura Ashley idag, och såg ett skint fint sängfodral och lakan, med blå/rosa blommor på framsidan och undersidan är röd/rosa och vit randig. Jätte fint, om man tröttnar på den ena sidan kan man bara vända. Och så vill jag hitta ett fint bokregal i någon antik handel som passar bra till mina miljoner böcker!
Voila! Jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0