<3


Mitt lilla flumm barn <3 Kan verkligen skratta i timmar(!) med dig! Bästa vännen för evigt och evigt!<3
<3

Je suis un baguette! PH, människan som typ skämmer ut sig som fan, lite överallt! Vi kan inte sitta bredvid varandra på lektionen för alla blir pissigt irriterade för att vi sitter o fnittrar o gör skumma saker 24/7. <3

Vikis, människan jag pratar med typ 24/7 och blir fett ledsen när vi inte pratar mahah :P Viktor berättar alltid skumma historier och vi lurar varandra hela tiden, och slutar alltid med att vi blir ledsna och lurar varandra mer! Viktor er en snel katt <3

Det är alltid samma stora glädje som väcks i mig när jag ser dig. Du är, och kommer alltid förbli en bra vän till mig Elvajs <3
Bellis och Maxi <3 Bellis sötaste någonsin och ska börja i min pararel klass nästa år yay! Maxi min tyska (österrikiska broder) som är kul o prata tyska med!! mihi <3


KakiBaki min snartiga granne <3!!! jag längtar så så tills du bor i typ huset bredvid mig!! Du är SNYGGAST <3

och så så så så så så så många fler och ni VET vilka ni är! Jag orkar inte ladda upp flera bilder,
Verena, Frida, Carro, Niko, Felix, Sofia, Oscar, PH:s mamma, pappa, mamma, farmor, brosans kompisar, Ida, Lisa, Tanja, Vanessa, Sofia ekman osv osv osv osv osv! <3

Kommentarer
Postat av: Viktor

tack sååååååååååååå mkt för att du tar den mest retarded bilden på mig som finns :P...

2009-11-15 @ 14:32:08
Postat av: Lisa

Haha Vallie. Du är söt!

2009-11-15 @ 20:01:10
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: PH<3

hahahahaha visst att du nämner min mamma XD

2009-11-15 @ 23:06:59
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0