Breakfast at Tiffany's

Ska ta min cykel och åka ner till In&Finn och köpa billiga glasburkar där jag kan göra marmelad i! D:
Jag läste världens bästa artikel i metro för någon vecka sen där man kan göra egna julklappar, genom att baka gott saffransbröd och göra typ nån päron grej och marmelad och typ "gröt mix" (även om jag inte har ätit gröt någon gång i mitt liv) och massa skit! Så för mami o pappi i mina farföräldrar så ska ja göra mina julklappar! Sen ska ja nog ner till Drottninggatan och kolla på en finnn n n n n skjortklänning (marinblå) som jag såg igår! Fast den kostar 259 D: och jag som inte får köpa upp alla mina pengar på en gång! buhuhu fan!
Ikväll blire party hos H. för hon fyller 18 (har fyllt ifs) och efter skulle vi kanske dra till Fridhelmsplan på ett till party eller nått :S
Imorn så vill jag till gröna lund och gå på julmaknaden!!! Hoppas V vill följa med mig dit! Annars får jag försöka tvinga honom.
Det har gått 3 veckor sedan jag drack Absinth, och idag när jag skulle ta ut min vodka ur gaderoben så fick ja kvälvningar. Usch vad jag tappade lusten att dricka den kvällen....
PS. Audrey Hepburn är såå så så snygg. Och jag vill se ut som henne! Kolla hennes...kropp....<3 Ha en fin dag allihupa! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0