Design Gymnasiet

Modevisningen gick bra! Möte till min stora glädje Lilling, som gick med mig <3
Fyfan vad nervös jag var innan, satt o darrade efter första visningen. Senare blev jag mindre nervös och jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag tänkte på eller vad jag gjorde där ute! Vet att jag bara kollade in i strålljuset och koncentrerade mig på att inte ramla.
Fick världens cut sår efter att ha försökt rädda Ester från att ramla (hon drog nästan ner hela  gardinen haha.) Och när jag skulle hjälpa henne upp slog jag handen i nån vass grej o blodet ran som faan! Så jag fick stå och hålla den under vattnet typ i 20 min så jag kände inte min hand på hela kvällen. Wuhu!
Bilder kommer snart! :)

Tack Lisis, och alla älskade din klänning och jacka du sydde!!!

Kommentarer
Postat av: LiisA

TackTack världens bästa Valerii!! Du va superduperDuktig!!<3:D

2009-11-07 @ 00:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0