hatschu

Asså min näsa är som ett jävla vattenfall. Jag skojar inte! Det rinner snor hela tiden och jag kan inte stoppa det. Fick gå runt med en näsduk HELA dan idag, och jag kan inte andas ur näsan och jag tycker så synd om mig själv...
Jag har tagit typ 5 ipren under...2 timmar. Maha skoja! Imorn kommer mamie hem från Kina (:O) Och jag längar då hon kommer hem, för kanske, kanske så har hon något kinesiskt med sig!! :) Ska se Idol som jag aldrig kollat på detta år, och ge det en chans. För att så många kollar ju!
Jag nyser konstant och nu måste ja springa o snyta mig!
baibai

Kommentarer
Postat av: Sophia

tycker synd om dig <3

lyssnar på rob. pattinson. han är så sorglig :(

vill inte sova ensam nå mer

2009-11-19 @ 23:47:15
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0