Lasermannen. Min fd. mördar skola!

Massa mördare har gått i min förra skola xD
Jag började i tyska skolan som 7 åring, i 1a klass och slutade efter 4an, för att jag inte klarade av pressen och de strängda reglerna. (fick betyg redan sen 1a klass).
När jag gick i 4e klass var jag hemma hos Misha och Vivianne, då de berättade för mig att en kille som gick i 13e klass i vår skola hade försökt mördat Mishas kompis storebror!
De skrev massa om det i tidningarna, och kändes lite lite läskigt att jag hade gått förbi en kille med psykiska problem och mördar brev på datorn varje dag i skolan. xD
Lasermannen gick också i Tyska skolan. Jag kommer säker också bli mördare.
Tyskar har somsagt svårt att hantera sin ilska... mahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0