Lite svårigheter...

Som jag har sagt 170947 gånger förut, så önskar jag att jag hade en egen lägenhet, ett eget rum med BARA böcker! Och det ska finnas en "eldstad" (nytt ord som Viktor har lärt mig) i mitt sovrum, där jag kan sova till ljudet av eld smattrade på fina träpinnar!!!




PS. Ni får ursäkta mitt hemska stavande, och mitt mini lilla ordförråd. Jag har bott i Sverige i.... 11 år snart och man tycker att jag borde lära mig Svenska typ klockrent! Jag bodde i Tyskland som barn, och pratar typ bara tyska hemma så jag har lite svårt med Svenskan. PLUS att jag hör dåligt på mitt ena öra, och när någon säger en mening lite sluddrigt som typ: Ska vi gå till matten?
så hör jag ungefär: Hör du till hatten?
Så därför sitter alla o driver med mig för ja hör dåligt möhöh! Fast de e kul, för ja driver med mig själv också! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0