my heart is calling

Haha, åh vad jag älskar o vara förkyld. Jag har tappat rösten och låter lite som Bonnie Tyler när hon sjunger It's a heartache fett nice, för nu kan jag iaf sjunga den utan att det låter tillgjort.
och man får fan en sexig röst när man har slem i halsen! Speciellt sexit är det när man måste spotta ut världens...snor....loska. (min bror brukar göra det i tbanan btw!)
Idag har jag fullrulle på G. Måste göra matte, foto, projekt-logg bok, PM, franska, mera matte, Naturkunskap, mera matte, läsa Jane Eyre (bra bok!!), mera matte... och har jag glömt nått? Jo så var det, matte. Har matte B MVG på tisdag, känner att jag kan det mesta (tack Karin eller Krisitna eller Katarina eller vad nu min mattelärare heter, att du tillåter oss ta med fusklappar!)
Och till sist, jag saknar den där gamla gubben som sitter i kejsarsnitt (heter de så :O) på balkongen mittemot mig, och röker världens största pipa. Undrar om han har dött... :O


Fotograf: Helen Korpak

Kommentarer
Postat av: fRIDA

tjesarsnitt tihihihih, ne det heter skräddare ;D tihi <3

2009-11-22 @ 19:21:42
Postat av: frida

tjesarsnitt är ett sätt att föda barn vallie ;)den onaturliga vägen

2009-11-22 @ 19:22:49
Postat av: Val

HAHAHA faaan! jag borde inte ens prata svenska mer :( allt jag säger är bara helt fel :/

2009-11-22 @ 21:19:17
Postat av: frida

nejdå jag tycker att du är skiduktig! :) efter 11 år skulle jag typ kunna säga hej xD nä men det är inte alltid så lätt ju, svenska är svårt när man tänker efter! <3

2009-11-25 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0