No chance, no way I won't say I'm in love.

Har suttit fem timmar och pluggat Matte/franska. Dvs, hela tiden ända sedan jag kom hem från skolan och varit på gitarr en timme! (satt med Viktor i skolan typ 1 timme, han skulle förklara matte)
Mina ögon typ sprängs och jag har inte lust att göra något mer xD Franskan är kul, matten är skit men kul när man förstår!
Va på riktigt jävla flumm humör idag btw. Satt med några i matsalen och Petter, jag och PG hade en jädrans diskussion om vilka pussies Petter hade fotat i helgen (en skoluppgift för skolan ;) ). Satt och fnittra som små flickor åt våra dåliga skämt xD
Sen så dog jag av skratt när jag va med Verena på gitarr lektion hos José (utalas: 7C) :D Verena berättade om sin blodiga historia, och vi skämtade lite om det vilket slutade med att vi låg på bordet för vi började skratta så mycket och José kastade suddigum på mig för jag hade hört fel när han sjöng en låt. Han hade tydligen sagt: Apple in my eye, men jag hörde apple in my ass. Sen som straff för att han hade kastat sudd på mig så målade jag honom en fin bild på ett apple in your ass på tavlan. Då tyckte han att jag var snuskig och ville inte se på mig någon mera :O
 


Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHAHAHA APPEL IN MY ASS

hahahaha omg (L)(L)(L)

vill också ha en viktor som kan lära mig matte XD

hahahahahahahahaha vems fotade petter? Din? Hihiihihih

jag märkte inte att ni flummade XD

2009-11-30 @ 21:52:17
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0