PhaseOne

Igår kväll satt jag på en scen i kungsträgården och spelade kort med Viktor och Keena, och nåra andra trevliga nacka barn som kom senare! :)
Skulle skjutsa Viktor på cykeln och var nära på att krocka i en bil! OCH vi ringde Hedda precis kl 12 och grattade henne! :D Min söta lilla Hedda <3
Idag var jag på fotomässan med far och vi handlade lite foto julklappar <3<3<3<3<3
Ett fotostativ på rea som mina farföräldrar ska ge mig och ett nytt kamera objektiv på rea som mina päron ska ge mig! Så snällt <3<3<3<3!! jag kunde inte hålla mig och plockade ut objektivet i smyg o smygprovade o testade om det passade till kameran och wooooooow vad bra det var:O Fast pappa upptäckte mig och plockade undan det :(
Men uaah jag längtar mahha :D
Fotomässan va fiin! Lite mycket människor och mycket typ försäljning grejs, inte så mkt utställning. Men det som fanns ute var fint:O Lyssnade på att föredrag av sveriges bästa naturfotograf (kommer inte ihåg namnet :$) och han sa fina fina saker!
Ikväll blire hem till Fridis då vi ska äta middag o ha det kul!!:) <3
GRATTIS HEDMAN ÄNNU EN GÅNG!!! LOVE YOU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0