saysaysay - Michael Jackson, Paul McCartney


Ska gå en fin lång promenad, och jag älskar att ha stora stora mörka tröjor och tjocka strumpbyxor under! För jag kan gömma mig och bo i mitt tält när jag vill!
Jag vill ha Michael här oss mig mahah:) Jag vill att han ska sjunga för mig och jag ska dansa!! Imorgon blir det bio, En Julsaga med Vikis.
Jag har ett mega monster på min hake, och den blir bara rödare och rödare :O
Hängde lite med PH, Sofia, PH:s pojkvän, Felix och Fridis i skolan och nu väntar jag med full mage på att mami ska komma hem :D
Hatschu!!! Min förkylning är ännu inte över :O
Thats what friends are for, är min o Vikis låt. Har jag bestämt... men han är underlig och mystisk och vill välja en annan låt....
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0