Can you hear me major Tom??

Thihi fick ett roligt sms av Vikis: 
Ground control to major val.
Your circuits dead, there's something
wrong. Can you hear me majer Val?


Ikväll ska ja dra hem till Viktor med Nemo, Kaki o Alice. Blir säkert skoj!  Sen ska vi kanske till fest i tullinge, fett långt bort :p thihi!
ASså jag kan inte sluta läsa min bok: Människohamn av John Ajvide Lindqvist. Den är så jävla otäck :O Samma författade som skrev Låt den rätte komma in!
LÄS DOM! D:
Imorn åker päronen till Camebridge, i England (fett nice för dom!). Så min bror bjuder säkert hem masa FAST ja kommer hem senare för ja ska till SVT4 tänkte jag säga, men TV4:s körslaget! hhihi. För min allra bästa Hedda sjunger i Rinkebykören och hon gav mig en biljett för att se på <3<3<3<3<3

Tell my wife I love her very much,
she knoooows.

Sitter o lyssnar på Bowie och Andrea Bocelli 24/7. Och jag kan inte sluta D:
HA EN FIN FREDAG! hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0