Dummmdummm

Another one bites the dust!
Asså fan vad ja aldrig tröttnar! E FETT taggad, står och dansar i mitt rum!! Började följa Heddas exemplar, säga till sig själv "fan vad sexig jag är". Thihi tyckte de lätt fett egoistiskt förut, och tyckte de hela var lite larvigt. Men fuck it! Man får bättre självförtorende, om man pratar nedlåtande om sig själv hela tiden så påverkar det inte bara sinnet utan kroppen jävligt mycket!
Så nu kommer det :
FAN va snygg jag är.
maha! Där satt den. Heddis borde vara stålt över mig ;D
Fast jag måste bara tilllägga att alla alla alla av mina vänner, är PISSIGT snygga! Helt sjukt hur snygga vänner jag har! Tillochmed människorna jag inte gillar så mkt är snygga på ett särskilt sätt! alla e jävligt snygga.
I love the world and everything inbetween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0