HAAHlkj

HEJ ALUGUOP!
idag var jag o mötte viktor o Linea!!
vi gick lite visle döör ala hittade inte vägen var
vi sskule mötas
FET skumt :S
Festen va rätt seg ('ja gick på impulsfest) Och festen va tråkuf
min vodka typ inte smakade något :S
o sen så fic jag prpiva vitors polska dryck o BOOM
så small det!
Vi drog till OLD TOWM.
Vi mötte Alek och Gabri....Gustav!!
Jag gick hand i hand i alek för ja kände att vi inte sett så årataaaaaal
o gustiav gick ockdå.
Sen drog alla, vi skule på vikingabar
men alla gick
så jag gustaf och alek drog hemåt han di ihand
op de va bara ja som va full typ xD
OH SÅ sjöng ja o Viktor som varnligt!
FYLLE inlägg as usaul. så kul.
btw. min armar är HELT nerklottrade för ja Maximilian o Viktor  va så
nertråkade att vi inte hade något o göra
s¨å vi skrev på varandras armar
o ja o Maximilian pratade tyska mer varadnra hela kvällern!!!
Sötisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0