hihihi

Vikis o mina planer går på för FULLT!
Btw ja gjorde som du sa igår O drömde FETA roliga drömmen!
Jag drömde att din mamma hade adopterat Mat Culkins lille bror o lilla syster, för att dom va judar o behövde nånstans att gå till o eftersom ni är en jude familj Norén så va det bra (?). (viktor är inte jude men han va de i min dröm).
Sen så drömde jag att vi va vid havet o sen så rullade en röd liten bil in i vattnet o viktors mamma ba: "ännu en såndär självmordsbil". O ja ba: "ooo vi måste rädda dom!!" så jag drog tillbaka ut bilen till stranden, o i den satt 3 st. Två där fram o därbak låg killen i skins (?!?!?!?!) med bara ett ben! Så jag bar ut honom i stranden med benet i hans knä. O sen så ringde vi ambulans, men vi kunde inte komma upp för de va massa spikar i vägen! O så hoppade jag mellan spikarna o Skins killen blev räddad!! O sen tog drömmen slut där!
Thihih de va en kul dröm:)

Kommentarer
Postat av: "Vikis"

haha xD... sa ju att det funkade!!! :P

men det e jobbig för om drömmarna inte blir så psykadeliska så tror man att de faktiskt hänt :p...

2009-10-10 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0